بازدید 69461
دو هزار و نهصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پزشکیان: جامعه در حال انفجار است! / محمد هاشمی: مثل هاشمی نداریم که بتواند نیروهای متفرق را تجمیع کند / سکوت جلیلی شکست 

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ادعای المیادین: پیش‌نویس سند ۲۰ صفحه‌ای در مذاکرات وین تدوین شده است / واکنش تند رمضان زاده به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی / عبدی: مسئولان بگویند آینده کشور چگونه مستقل از برجام است؟ / مثل هاشمی نداریم که بتواند نیرو‌های متفرق را تجمیع کند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 08 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سکوت جلیلی شکست 

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود با عنوان پشت خیمه دشمن در حسینیه جماران: دشمن کاری که با تهدید نمی تواند انجام دهد، سعی می کند با القای تحلیل غلط به نتیجه برساند. دشمن به دنبال این است که ملت را از اصل مبارزه منصرف یا مسیر مبارزه را منحرف کند. کسانی هم در داخل پیدا می شوند که با ظاهر خیرخواهی تلاش دارند در مردم تردید ایجاد کرده و آنها را از مسیر خود بازگرداند.می گویند فلانی صد صفحه یا ۲۰۰ صفحه نامه نوشته است، اما چرا چنین فضایی اکنون طراحی می شود ؟ من که قبلا گفته ام برجام سند طلبکاری ملت است و در دانشگاه باید برجام خوانی راه بیفتد. اما مگر صحنه ما این مسائل است.من همیشه مکاتباتی داشتم و وظیفه خود می دانم نظراتم را بیان کنم. دولت قبل در پایان دوره خود گزارشی درباره ی برجام داد. من آن را بررسی کردم و مواردی که با واقعیت مطابقت نداشت بیان کردم. این نامه مربوط به شش ماه پیش و در نقد گزارش دولت قبلی در زمینه دستاوردهای برجام بود؛ البته این مسائل ارزش پرداختن ندارد./ایسنا

یک جامعه شناس: زن در برخی فرهنگ‌ها هیچ ارزشی نزد مرد ندارد/ قتل فجیع دختر اهوازی ریشه فرهنگی، سنتی و اعتقادی دارد

امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس درباره قتل فجیع دختر ۱۷ ساله اهوازی:زن در برخی فرهنگ ها هیچ ارزشی نزد مرد ندارد. نمونه چنین فرهنگی هم چند همسری و کودک همسری و نظیر آن است.برخی تحلیلگران عموما خارج نشین می گویند دلیل این قتل ها، بالا رفتن خشونت ناشی از فقر است، در حالی که چنین نیست و این نوع جنایات ریشه فرهنگی، سنتی و اعتقادی دارند.قتل های ناموسی در میان قبایل از قدیم الایام امری رایج و عادی بوده است. منتها امروز به دلیل رسانه ای شدن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.متاسفانه اجازه دختر در این مناطق به دست پدر، برادر و پسرعمو است. اگر درست یا نادرست اسم دختری در محله ها مطرح شود که با فردی رابطه دارد، حکم مرگش اعلام می شود./ جماران

ابطحی: تغییر قانون اساسی تیغ دو لبه است/ در مورد مسائل حساس کشور، یک جناح سیاسی نمی‌تواند تصمیم بگیرد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:تغییر قانون اساسی یک تیغ دو لبه است؛ یعنی می‌تواند ما را به پسرفت بکشاند و هم می‌تواند نیازهای واقعی مردم را ببیند و بر اساس آن و شرایط زمانه تغییر پیدا کند. اما تغییری که خود قانون اساسی پیش‌بینی کرده می‌تواند آسیب جدی به اصول مترقی قانون اساسی بزند.در این موضوع حساس، یک جناح سیاسی کشور نمی‌تواند تصمیمی بگیرد و بیشتر به نظریات رهبری و تصمیمات کلان کشور برمی‌گردد که از نهادهای بالادستی باید اصلاح شود./ایلنا

وجود ۴ هزار روان‌شناس‌نما در کشور

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور: چهار هزار روان شناس نما در کشور وجود دارند که از این تعداد، تخلف ۴۵۰ نفر احراز شده است. در روز‌های آینده اسامی آن‌ها به عنوان متخلف در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور درج می‌شود تا افراد جامعه از اسامی این افراد مطلع شوند.تعرفه روانشناسان برای هر ۴۵ دقیقه مشاوره در کشور طبق مصوبه هیات دولت و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای روانشناسان مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۰ هزار تومان و برای روانشناسانی با مدرک دکترا ۱۸۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است./باشگاه خبرنگاران

شکایت بیت امام از حسین دهباشی

بیت امام راحل از حسین دهباشی مستندساز به دلیل انتشار توئیتی حاوی اتهامی ناروا به یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی شکایت قضایی کرد. در پی انتشار توییتی از حسین دهباشی که حاوی اتهامی ناروا درباره علت رحلت یادگار امام(ره) بود، بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی از وی شکایت قضایی کرد.

توضیح دفتر نشر معارف انقلاب درباره حواشی پیرامون علت درگذشت «سید احمد خمینی»

دفتر نشر معارف انقلاب اعلام کرد: اخیرا مطلبی در فضای مجازی در رابطه با علت درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خمینی و نسبت دادن آن به آیت الله هاشمی رفسنجانی طرح شده که صحیح نیست.

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به انتشار تصاویر سرِ بریده خانم اهوازی

ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دیدگاه مشخصی برای انتشار صحنه های حوادث وجود دارد، گفت: انتشار فیلم و یا عکس و قضایایی که منجر به جریحه دار شدن و ناراحتی مردم می شود در رسانه ها ممنوع و لازم است پیشگیری شود و دستگاه قضایی قطعا با این موضوعات برخورد قاطع دارد. اخیرا هم دیدید که هیات نظارت برمطبوعات با اقدام بموقع تاثیرگذار شد و طبیعتا اگر پیشگیری شود، نیازی به تشکیل پرونده نیست. همه کسانی که در رسانه ها هستند باید این موارد را رعایت و از انتشار مواردی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کنند.

مثل هاشمی نداریم که بتواند نیروهای متفرق را تجمیع کند

محمد هاشمی در گفتگو با نامه نیوز درباره نیاز فضای سیاسی کشور به هاشمی دوم گفت: امروز فضای سیاسی کشور متفاوت از سال‌های ۸۸ تا ۹۲ است، چون در آن سال‌ها دولت، مجلس، قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهرداری و سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها از یک گروه سیاسی نبودند و تفاوت‌هایی بین آن‌ها بود، اما امروز تقریبا همه از یک جریان سیاسی هستند. محمد هاشمی یادآور شد: امروز کسی را نمی‌بینم که در سطح آقای هاشمی باشد، آقای هاشمی با رهبر انقلاب ارتباط نزدیک داشت، حرفش در میان جریانات سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی موثر بود و خیلی از سیاسیون شیخوخیت او را می‌پذیرفتند. الان در جریان اصلاحات و اعتدال تفرقه زیاد به چشم می‌خورد. دولت آقای روحانی سعی داشت رویکرد اعتدالی داشته باشد، اما اصلاح طلبان در سال‌های آخر دولت او سعی داشتند از آقای روحانی فاصله بگیرند و از او تبری بجویند. وی افزود: امروز کسی که وارد میدان شود و همه نیرو‌ها را با هم تجمیع کند ـ به طوری که همه آن‌ها یک حرف بزنند و یک خواسته را بیان کنند ـ نمی‌شناسم.

عبدی: مسئولان بگویند آینده کشور چگونه مستقل از برجام است؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت؛ ظاهرا آن‌قدر مسائل در کشور هست که کمتر کسی به موضوع بودجه می‌پردازد. انصاف این است که بودجه هر کشور را از حیث دقت، شفافیت و اعتبار، می‌توان آیینه تمام‌نمای کشورداری دانست. جزییات فنی بودجه پیچیده است و کارشناسان امر بودجه باید نظر دهند، ولی تا آنجا که با برخی از کارشناسان خبره بودجه صحبت کرده‌ام، برخی از نکات مهم و نسبتا روشن آن را تقدیم می‌کنم. مهم‌ترین مساله این است که بودجه خلاف آن چیزی است که مسئولان مربوطه می‌گویند. یعنی مدعی هستند که آینده کشور را مستقل از برجام ترسیم کرده‌اند. این حرف اگر پذیرفته شود، باید توضیح دهند که مستقل از برجام با چه وضعی مواجه می‌شویم و اگر حل شود چه خواهد شد؟ واقعیت این است که عملکرد و نتایج بودجه، در حدی که در لایحه آمده است، بدون برجام یا با برجام به کلی متفاوت خواهد بود.

کنعانی‌زادگان تنها دو بازی محروم شد

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان به شرح زیر صادر کرد:حسین کنعانی زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.با توحه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.همچنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف یک هفته لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.

واکنش تند رمضان زاده به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی

عبدالله رمضان زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی نشان داد.

ابتکار: ادعای جمشید آرین درباره خودروی برقی دروغ بود

پاسخ تصویری معصومه ابتکار به ماجرای ساختگی جمشید آرین را ببینید.معصومه ابتکار در ویدیویی که در کانال تلگرامی منتشر کرد، گفت: خودروی برقی آرین که به ادعای وی در دولت هشتم از ساخت آن ممانعت شد، چرا در دولت های نهم و دهم تولید نشد؟ چرا در دولت یازدهم یادش افتاد؟نامه منتشره در برنامه ثریا شبکه ۱ جعلی بود و بر همین اساس حکم جلب آرین توسط قوه قضائیه صادر شد؛ کل این ماجرا، سناریویی بود برای تخریب مسئولین و ایجاد بی اعتمادی در مردم.

ادعای المیادین: پیش‌نویس سند ۲۰ صفحه‌ای در مذاکرات وین تدوین شده است

شبکه «المیادین» با گزارش آخرین تحولات مربوط به مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین، از وجود یک پیش‌نویس ۲۰ صفحه‌ای خبر داد.خبرنگار اعزامی شبکه «المیادین»، عصر امروز (سه‌شنبه)، آخرین اخبار مربوط به مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین را گزارش کرد.بنابر گزارش خبرنگار المیادین، «پیش‌نویس یک سند ۲۰ صفحه‌ای تهیه شده است که چارچوب یک توافق سیاسی جامع را مشخص می‌کند». این شبکه لبنانی به نقل از خبرنگار خود اضافه کرد: «اجرای این پیش‌نویس با رفع تحریم‌ها و اجازه بهر‌مندی ایران از انتقال درآمدهایش آغاز می‌شود». در ادامه این گزارش آمده است: «فضای مثبتی برای دست‌یابی به یک توافق طی چند روز یا شاید چند هفته آینده حاکم است.»

پزشکیان: جامعه در حال انفجار است!

این نماینده مجلس افزود: واقعیت این است که سفره مردم روز به روز ضعیف تر می شود و قدرت خرید مردم کاهش می یابد و توان معیشتی مردم به شدت پایین آمده و جامعه، در حال انفجار است. نمی توانیم این را انکار کنیم؛ مملکت را نمی توان با شعار اداره کرد. معتقد هستم باید در برجام بنشینند و گفتگو کنند و مسئله را همین طور که هست، بپذیرند. طرف های مقابل و ما به صورت همزمان به توافق پایبند باشیم. اینکه ادعا کنیم آنها دنبال منافع خودشان هستند، در هر معامله ای هر کس دنبال منفعت خودش است. برادر سر برادر کلاه می گذارد تا منفعت او تامین شود. حالا انتظار دارید کشور خارجی و روسیه بخواهند، منفعت ما را ببینند. چین منفعت ما را ببیند. این کشورها بدنبال منافع خوشان هستند و آنها هم به خاطر منافع خودشان، هوای ما را دارند. اگر یک روز منفعت آنها اقتضا کند، ما را زیر دست و پای خودشان له می کنند و اجازه همین کار کردن را هم به ما نمی دهند.

واکنش «سلیمی‌نمین» به ادعای کذب درباره حاج احمد خمینی

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: احمد خمینی نشان داد که از قدرت پدرش هیچ استفاده‌ای نمی‌کند، چرا که امام در تاریخ ایران بی سابقه دارای قدرت و منزلت در پیش ملت بود و پسرش به راحتی می‌توانست از این قدرت سوءاستفاده کند.حسین دهباشی اخیراً در توئیتر خود، ادعای کذبی را به عنوان علت فوت مرحوم حاج احمد خمینی مطرح کرد که مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. او بعدا منبع این سخن خود را خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی عنوان کرد.دفتر نشر معارف انقلاب که ناشر آثار مرتبط بامرحوم هاشمی است، در اطلاعیه‌ای درباره برخی مطالب منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: اخیرا مطلبی در فضای مجازی در رابطه با علت درگذشت یادگار امام راحل، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خمینی و نسبت دادن آن به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طرح گردیده است که صحیح نمی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۳۱
برجام خیانت بود برجام مجدد آن خیانت بارتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
اونوقت خیانت به کی بود ناشناس عزیز؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
لابدکاسب تحریم بودن ثواب کبیره است !!!
قدیم الایام زنها در جامعه حضور افراطی نداشتند و کمتر هم این چیزها دیده می شد ولی الان به بهانه کار زن ها را تشویق کردین که حضور در جامعه یابد قطعا وضع وخیم تری در انتظار هست هم در این چیزها و هم در چیزهای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مردها صاحب زن نیستند.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فقر فقر فقرفقر فقر فقر
با توافق برجام از الان سلام کنید به تحریم بیشتر و له شدن معیشت مردم
لطفا به حکم خدا توهین نکن که می‌گویی چند همسری و.. فلان است
در ضمن اگر دنبال ارزش هستی فاصله از فرهنگ غربی فاصله بگیرید که الان آنها در باتلاق غیر اخلاقی افتادن منتهی چون غیرتشان را گرفتند از آن عبور می کنند ولی در ایران هنوز غیرت خشک نشده
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
ارزشی ندارد که حتی برایت چیزی بنویسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
چهار کلمه از پسرعموی مونا حیدری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
سر بریدن میشه غیرت ؟ پس داعش با غیرت ترین گروه بود
جلیلی تو خودش بقدری غرق شده نیاز به کمک داره. بگو اگر ادم عاقل روش تو جواب میداد که همون موقع میشد نه اینکه ۷ تا قطعنامه‌ برامون صادر بشه و یک عالمه هزینه بشه که اونارو پاک کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
قطعنامه که به خاطر آشوب دوستان تو در سال 88 بوده هرچند ایشون یک ایرانی با غیرت هست که باج نداد مقابل دشمنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
۱۴:۵۵
قطعنامه به خاطر کار های دولت احمدی نژاد بود با مجوز از بالا . ساندیستو گرفتی بخور نوش جان
هرگونه بازنگری آینده سیاسی ایران باید بر این مبنا باشد که اصلاح طلب در حکومت رخنه نکند وگرنه هم آشوب هست و هم تحریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
موافقم؛ هر نوع باز نگری باید حکومت را فقط و فقط برای فقها و صلحای جامعه جایز بداند و لا غیر.
آقای پزشکیان درانتخابات 88 که بنا برگفته شهرداروقت تهران طبق متراژ خیابانها 3/5 میلیون به خیابان امده بودند آنهم سرمسئله ای نه چندان مهم (موسوی یا احمدینژاد هیچکدام اهمیتی برای مردم نداشتند) بلکه قضیه عصبانیت مردم بود یا درقضیه بنزین درآبان 98 که بازقضیه مهمی نبود ولی ملت خشم خودرا نشان داد ولی بازهم بزرگان خواب آلود بیدارنشدند
پاسخ ها
اصلان
| Germany |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تابی خیلی غیرمنصفانه سانسورکردی
ظاهرا جرم انتشار قتل و جنایت از خود جنایت سنگین تر هست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بله . الان پدر و عموی دختر که معاونت در قتل از طریق فریب دختر را داشته اند ازاد می گردند و مصاحبه می کنند و قاتل هم با رضایت اولیا دم ازاد می شود. اینجا مدعی عموم و فساد فی الارض هم فراموش شد
جانور انسان نمایی که لبخند به لب سر یک زن ۱۷ ساله را در انظار عمومی گرداند و پیروزمندانه جنایت وحشیانه خودش را به نمایش گذاشت باید در همان محل برای عبرت انهایی که امنیت روانی جامعه را به بازی میگیرند اعدام بشود
جناب پزشکیان! نکنه چون رد صلاحیت شدی خودت در حال انفجاری؟
لطفا با روح و روان جامعه بازی نکنید
پاسخ ها
مهدی
| France |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کسی با روح و روان مردم بازی می کند که خودش هیچ کسری در زندگی ندارد و تحریم را نعمت میداند فکر نمی کنم اقای جلیلی بداند کمبود دارو و دکتر وفشار زندگی یعنی چه
خواهش میکنم با روانشناس نما ها جدی برخورد کنید فقط معرفی آنها کافی نیست. اونا واقعا آسیب وارد میکنند به زندگی فردی و روابط بین فردی مردم. روان انسان روی حیطه ی گسترده ای از انسان از جسم گرفته تا اجتماع تاثیر میذاره و چیز حساسی هست. ازتون میخوام درباره ی اهمیتی که کشورهای اروپایی برای خدمتی که از طریق این رشته از کودکی تا پیری به مردم میکنن مطالعه کنید.
امثال آقای پزشکیان که سر سفره انقلاب صاحب ثروت شده اند و امثال لاریجانیها و غیره اگر بخشی از ثروت خود را انفاق کنند مشکل فقر حل می شود.
علت فقر، تورم و علت تورم هم ربای بانکی و ثروت اندوزی ثروتمندان است.

وَ الَّذِينَ يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَ الْفِضَّةَ وَ لا يُنْفِقُونَها فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلِيمٍ «34» سوره توبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
شما که بلدی ایه بخونی اطلاعات رو زیاد کنی بد نیست اقای پزشکیان فوق تخصص قلب هستند و به این سفره انقلاب نیازی ندارند
مورچه افتاد داخل ظرف آبی گفت دنیارا اب برد ، آقای پزشکیان شما منفجر شدید نه جامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
ناشناس عزیز کجا پول میدهند که کامنت چرت و پرت بزنن ما هم بریم بگیریم؟
ناشناس
| France |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
ساندیس چند؟!
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
جناب دکترپزشکیان فرمایش شماکاملاً درست ومنطقی جامعه وضع خوبی نداردمهمترین معضل بیکاری شدیداست که باعث
شده دست افراددرجیب دیگران باشد پس ازآن گرانی روزافزون
مایحتاج زندگی بخصوص موادخوراکی است اینراهمه میدانند
آیابهترنیست بجای داغ ماراتازه کردن به همکارانتان بگوئید
ساعت بساعت قوانیی جدیدتصویب نکنندکه وضع رابدترکندو
واقعیتی عرض شوداگرمجلس محترم فقط یکسال تعطیل شود
مطمئن باشیدخرابیهای بارآمده بهبودنمیابدولی ازاین خرابتر
نمیشودصبح خبری نیست عصرهمانرورقانونی وضع شده
که مشکلات مردم رابیشترکرده حالاریش وقیچی دست شماو
افرادی آگاه وحقیقت نگرودلسوزدرمجلس یاعلی
اقای جلیلی یک لطفی بکن بگو تا حالا چه کار مثبتی برای کشور انجام داده ای؟حداقل 3 تا تاشو بگو تا دهان منقدانت بسته شود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مطمئنی ایشون تا 3 می تونه بشمره؟
جامعه حالاحالاها جاداره اگرهم بخواد منفجر بشه عده ای هستند یه کم فشارش کم میکنن راهکارهایی ارائه میدن که منفجر نشه فعلا وبه احتمال زیاد شما اکثر دوستان شما چپ وراست بالاوپایین در برنامه ای که نوشته شده درسطح بالایی از مدیریت حفظ خواهید شد شاید سالیان سال یا چند ده سال واقعیت همینه اونکسانی که دارن برنامه مینویسن برای مردم شریف ایران با اعتقادات آرمانها و آرزوهای شما کارشون انجام میدن ظاهر قضیه خیلی خیلی خوبه اقتدار طاغوت ستیزی طرفداری از مظلوم وضعفا فقرزدایی ولی باطن ونتیجه اش چیزی که درحال حاضر میبینی هدف اونها گرفتن اعتقادات و مقدسات ارزش های فرهنگی اخلاقی اجتماعی کُهن تک تک مردم نه عده ای زیادی از مردم خبربد اینکه خواسته یا ناخواسته شما مدیران ارشد این پروژه هستی حالا حالا باید همکاری کنید.
آقای پزشکیان حرف درست را زدند ولی هنوز در بسیاری از مسئولان توهم اداره کشور با شعار موج میزندو همین توهم دلار 7 تومانی را به 32000 تومان رساند. چرا اینهمه در کشور متوهم داریم که بزور مردم را به بهشت خود خوانده میخوانند ولی در حقیقت جهنم فقر و ورشکستگی مردم ایران ببار آورده اند.
امریکا فرانسه المان هم دنبال منافع خود هستندحالا چرا انقد عجله دارید تا یک قرار داد بهم ور ببندیم صبر کنید قرار داد خوب ببندیم
ضرر بسیاری از مسئولان نظیر جلیلی به مراتب بیشتر از دشمنان خارجی بوده
آقای پزشکیان !
آن زمان که همپالگی های شما سرکار بودند از این حرفها نمی زدید. حالا که نور امید در دل مردم بواسطه اقدامات دولت در حال انجام است ، به فکر مردم افتاده اید. واقعا شرم نمی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
من که وقتی فهمیدم برنج شده یک میلیون تومن نور امید تو دلم هی بیشتر میشه
جمله زیبایی از از آقای پزشکیان نقل کردید
کسی نیست به این آقا بگه که در دوره 8 ساله دولت بی تدییر ، هیچ مشکلی نبوده و کشور در حال انفجار نیود
الان ناگهان به حد انفجار رسید
امان از بی بصیرتی
آقای جلیلی شما به مردم عراقی که هشت سال تحت فرمان صدام کشور ما را به خاک و خون کشیدند باج می دهید نه تنها یک ریال غرامت نگرفتید بلکه میلیاردها دلار کمک کردید حالا برجام را سند طلبکاری می دانید انگار همه دنیا به ما بدهکارند چرا؟ مگر چی به دنیا داده آید!!! شما به روسیه و چین باج می دهید که با آمریکا بظاهر در ستیز باشید چرا مستقیم با آمریکا مذاکره نمی کنید چون روسیه و چین می خواهند چهل سال با آمریکا دشمنی و حالا با واسطه مذاکره می کنید .چرا مستقیم روبرو مردانه قانونی مذاکره نمی کنید .فقط به ملت ایران بفرمایید که چه چیزی را می خواهید به دنیا ثابت کنید .همین وبس.
آقای پزشکیان پدر من مطلب این همه نوبت است یا دولت حسن کذبگو ؟!!!!!!!
متاسفانه ما خیلی وقتها اعراب را مسخره می کنیم. اما اعراب در دیپلماسی و ارتباط با شرق و غرب خیلی بهتر از ما عمل می کنند.
جناب جليلي :
اصل مبارزه و مسير مبارزه سالهاست با روي كار آمدن افرادي مثل احمدي نژاد و ......وسعيد امامي و امثال شما منحرف شده و فرمايش فعلي شما نوشداروي بعد از مرگ سهراب است.
این جامعه شناسان وروانشناسان نگاهی به پشت سرشون هم بکنند. نتیجه حضورشون شده طلاق ، قتل وجنایت واز هم پاشیدگی خانواده ها
وای به روزی که جلیلی سکوتش بشکند!!!
عبدالله رمضان زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی نشان داد.
آخه این هم شد خبر؟
مرد حسابی چه واکنشی نشان داد؟
از کی تا به حالا واکنش دادن مهمتر از محتوای واکنش شده؟
پزشکیان کاملا دلسوزانه و عاقلانه دارد هشدار میدهد

چون در بطن جامعه حضور دارد و واقعیات تلخ مردم و کشور را بخوبی درک میکنر

چنانچه هر چه زودتر تکلیف تصویب برجام و تصویب اف ای تی اف روشن نگردد

امکان بروز هر گونه انفجار و شورش گرسنگان که بسیار خطرناک است وجود خواهد داشت /ق
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عبدالله رمضان زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی نشان داد.

دقیقاً چه چیزی نشان داد؟
جناب جلیلی تو را به تمام مقدسات عالم قسم میدهیم

که دست از سر این کشور و مردم بردارید

مردم پس از ۴۳ سال، تحمل بد ترین شرایط و مشاهده نتایج منفی هر روزه

و دیدن اختلاف طبقاتی نجومی بین مسولان و ۸۰ درصد مردم زیر خط فقر رفته

دیگر نه توان مقاومت بیشتر دارند و نه اعتمادی به شما و اکثر مسولان ناکار امد
خوب ۱۰ سال پیش چرا مذاکره نکردید چرا با زندگی مردم بازی میکنید
انچه که باعث تشویش اذهان عمومی می شود مردسالاری حاکم بر جامعه است. نمی توانید با سانسور واقعیت موجود در جامعه را پنهان کنید. مردم چشم دارند می بینند.
برنج یک میلیونی
تبارک الله احسن الخالقین
رییسی واقعا کمی شرم و حیا کنید افزایش دو برابری قیمت طی سه ماه ؟؟؟؟؟
خانم ابتکار مردم آنقدر از مسئولان دروغ شنیدند که اگر تو هزار بار قسم بخوری یک درصد مردم هم حرف تو را باور نمی کنند
آقای محمد هاشمی این مملکت آنقدر مردان و زنان بزرگ و فرهیخته دارد که اگر برادر مرحوم شما اجازه می داد الان این کشور حال و روز دیگری داشت
تا انجا که من بیاد دارم همواره اصلاح طلبان بدنبال تغییر قانون اساسی بودند که اکنون مخالف ان شده اند که اینهم از عجایب این طیف و عالم سیاست شان است
مشکل کشور قبل از اینکه برجام باشد مشکل مدیریت داخلی بخصوص در اقتصاد و هزینه ها است و همه چیز مربوط به نحوه مدیریت کشور می شود و طبیعتاْ سیاست خارجی هم جزئی از مدیریت کشور است که برجام جزئی از سیاست خارجی است و به عبارتی برجام جزئی از جزئیات مدیریت کشور نه همه آن که ما بخواهیم همه چیز را به برجام مرتبط کنیم
به عبارتی از برجام یک بت بزرگ ساخته شده است که آثار روانی آن بمراتب بیشتر از آثار واقعی آن است و برخی افراد چنان صحبت از برجام می کنند که بدون برجام کشور در حالت انفجار و ... است
شما مدیریت داخل را درست کنید که مردم هر روز شاهد قیمت های عجیب و غریب کالا و خدمات در کشور نباشند من با اطمینان کامل می گویم که برجام خودبخود حل خواهد شد
پیشبینی من این است که در آینده نزدیک برجام حل خواهد شد اما آن چیزی که مردم از برجام انتظار دارند که همه چیز درست و گل و بلبل می شود عملی نخواهد شد و درست شدن اوضاع تنها و تنها به تغییر افکار مسئولین دارد که به اعتقاد کامل برسند که بیت المال امانت مردم است و بدون اجازه مردم اجازه ندارند آنرا مصرف خودرایی های خود کنند و باید بیت المال در دست افراد متخصصی قرار گیرد که آنرا در مسیر درست و صحیح قرار دهند
جلیلی هه هه من این آقا رو که میبینم یاد تحریم می افتم...
مرگ بر چین،
مرگ بر روسیه،
مرگ بر شی جی پینگ،
مرگ بر پوتین
هاشمی رفسنجانی یک نابغه سیاسی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خدا امواتت را رحمت کنه... یک ساعته دارم به این نوشته میخندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
منم همینطور.چنان میگه نابغه انگار ایران دموکراتترین کشور دنیا شده!
به جلیلی: ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان ست. داداش مبارزه و قیام و این الفاظ سالهاست جاشون را به رانت و ژن خوب و فساد داده اند. تو هم به واسطه جانبازیت به جایی نشاندنت که ظریفتش را نداری. برو یک گوشه بشین بذارشاید فرجی واسه گرانی و معیشت ملت پیدا بشه. اینها که همون دولت سایه خودی اند.
.من همیشه مکاتباتی داشتم و وظیفه خود می دانم نظراتم را بیان کنم
بقیه هم نظرات خود را دارند، و خرد جمعی بسیار مهم تر از تحلیل فردی است.
فیلم سینمایی عروس آتش داستان حق مسخره پسر عمو برای اجبار دخترعمو برای ازدواج است .فیلمی دیدنیست
چندسال پیش رفتم مغازه سرکوچه برنج بخرم یک کیسه ده کیلویی برداشتم پرسیدم چقدرشد گفت ۳۶۰۰ تومان من از روی حواس پرتی ۳۶۰۰۰ تومان دادم فروشنده گفت ۳۶۰۰ نه ۳۶۰۰۰ باخنده گفتم اون روز هم میرسه که برنج ده کیلویی بشه ۳۶۰۰۰ تومان
حالا همان برنج ده کیلویی شده یک میلیون تومان اخه چرا؟!!!!
این وضعیت قراره تاکی ادامه پیدا کنه؟ به قول خودتون دلارهم که ارزان شد چرا قیمتها همچنان دارند میرند بالاتر؟!!!!
کمر مردم زیر گرانی شکست
قیمتها نه روزانه که ساعتی داره میره بالا
اقا برید توی میادین اصلی چندنفر را که عامل این اوضاع هستند محتکران و دلالان وگرانفروشان را ببرید بالای دار بگذارید جسدشان چندروز در معرض دید همگان قراربگیره
بخدا اوضاع کنترل نخواهدشد اگر قاطعیت به خرج ندید
شما ناهار خوردین؟
جناب پزشکیان : معتقد هستم باید در برجام بنشینند و گفتگو کنند و مسئله را همین طور که هست، بپذیرند. طرف های مقابل و ما به صورت همزمان به توافق پایبند باشیم
در همین سخن آقای پزشکیان چندین تناقض وجود دارد : اینکه مسایل را همینگونه که هست پذیرفتن سخنان منفعلین است که فقط مربوط به برجام نیست مثلا کووید 19 را همینطوری قبول کنیم و کاری نکنیم ؟!!! اینکه طرف های مقابل و ما بطور همزمان به برجام پایبند باشیم 50 درصدش می تواند درست باشد وقتی طرف مقابل یکبار کل برجام را را به هم زده چگونه می توانی انتظار داشته باشی بدون تضمین یکبار دیگر اینکار را نکند ؟ سوار شدن بر احساسات مردم و سو استفاده از احتیاجات آنها و وارونه نمایی حقیقت و جای مجرم و قربانی را عوض کردن برای مطامع حزبی و جناحی هنر نیست...
سکوت جلیلی شکست

اگر واقعا اینچنین بوده

خوب چرا همان روز اول این را نگفتید

ایا منظور خاصی داشتید شکر خدا همه چیز ها که دست خودتان هست
ضمن اینکه اصلا جضرات دولت قبلی را حتی از خیال خود حذف کردن (جزء برای به تقصیر انداختن)
دیگر چه نیاز به بیان نقد گزارش ان بود؟

علی کل حال ممنون که گفتید مال 6 ماه قبل بوذ
اقای ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضاییه
تلویزیون میلی شما ماهها تصویر اون سیاهپوست امریکایی را که کشته شد نشون میداد اون صحنه برای مردم بد نبود؟؟؟پیگیری نمیخواست؟؟/فقط این مورد چون داخلی بود مردم نباید متوجه میشدن؟؟؟
من این را نمی نویسم که چاپ شود . فقط دست مسئولین برسد . یادتان هست چند سال قبل که داعش تا نزدیکی مرزهای ما آمده بود عناصر آن با دادن 40 میلیون تومان از سمت غرب نیرو جذب می کردند . دیدید که مردم خود سوزی می کنند چون مثلا نمی توانند جهیزیه بخرند . حالا اگر یک نفر به او بگوید این جلیقه انتحاری را بپوش 100 میلیون به تو نقد می دهم چکار میکند؟ می خواهم بگویم اگر یک کشور خارجی واقعا قصد ایجاد بلوا داشته باشد با یک سرمایه گذاری اندک می تواند یک جاپا ایجاد کند و جنگ راه بیندازد . متاسفانه فرمایشات امام خمینی (ره ) فراموش شده یادشمن آن را از یاد شما برده
آقای سعید جلیلی وای بر کسانی را که بر سر سفره بیت المال نشسته اند و هیچ غصه ای ندارند . ولی دم از مبارزه و مقاومت میزنند . مردم در رنج و فقر دست و پا میزنند و آرزوی مرگ دارند ولی شما میخواهید با شکم سیر ، مردم را به مبارزه با دشمن تشویق کنید .
پنج روز قبل از فوت، مرحوم سید احمد خمینی از دولت وقت بابت برداشت بیرویه (دزدی) ذخایر ارزی از بانک مرکزی انتقاد کرده بود که موجب شد در سال 1373 تورم 50 درصد را داشته باشیم
"..سفره مردم روز به روز ضعیف تر می شود .."شنیده بودیم سفره خالی شود اما سفره ضعیف شود ، احتمالا از صناعات ادبی این نماینده مجلس است !! اقا ، یکی برای این اقایان کلاس املا انشا و ایین نگارش بذاره ،!!
مملکت را نمی توان با شعار اداره کرد. راست می گویی چندین سال چه کاری می کردید؟
اظهارات اقاي پزشكيان دقيقا درست وبجاست مسئولين كشور ورياست جمهوري بايد اين را قبول كنند كه چين وروسيه دوست ما نيستند انها به دنبال منافع خودشان هستند بهتر است زياد به انها دلخوش نباشند وخودشان را گول نزنند جهت مذاكره بدور از هرگونه تعصب هاي بيجا مستقيما با امريكا مذاكره كنند وچين وروسيه وكشورهاي اروپايي را كنار بگذارند همه چيز دست امريكاست اين كشورها تواين وسط فقط موش مي دونند ودرمذاكرات اختلال ايجاد كردند وباعث به تعويق افتادن مذاكرات مي شوند كه اين عمل تنها دودش متاسفانه به چشم ملت ايران مي رود چون وضعيت اقتصادي ومعيشتي مردم شديدا به خطر افتاده و ديگر ملت تاب وتوان ندارند وزير بار گراني ها وتورم له شدند هيچ چيز به غير از تعامل با امريكا نمي تواند از اين وضعيت كشور را خارج كند
پزشکیان: جامعه در حال انفجار است!.... و مسئولین درخواب.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
مردم در خواب
مثل روحانی مرحوم هاشمی هم در زمان ریاست جمهوریش می گفت ظرف 4 یا 8 سال ایران را آنقدر توسعه می دهد و به ژاپن اسلامی تبدیل می کند. ولی این توسعه فقط برای اطرافیان خودشان انجام شد.
" عبدالله رمضان زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی نشان داد. "
اون وقت این که بگفتی یعنی چه ؟؟؟
من دیگه هیچ امید به آینده ندارم دوست دارم بمیرم
همین آقای جلیلی زمانی که برای مذاکرات میرفت بعدش پشت تریبون به ملت اعلام میکرد مذاکرات خوب پیش رفت و نتایج خوبی حاصل شد. بعد چند روز قطعنامه و تحریمی بود که صادر میشد . ایشون اول بیاد بگه چرا دروغ تحویل ملت میداد و مردم و گول میزد بعد بیاد سخنرانی کنه .
اولین کار باید ثبات ایجاد شود
جلیلی ، لطقا و خواهشا و التماس میکنیم و استدعا و التجا

تمنا و تقلا داریم

که دست از سر این برجام و کشور و مردم بردار ، برادر عزیز!!

شما هر کاری توانستی کردی و ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را برامون گرفتید

قبول کن که اینکاره نبوده و نیستی و خدا را شکر کن که کسی تو را به دادگاه نکشید !!!!

دلیل نمی شود که تو ، عملکرد ات درست بوده !!!

این را به حساب ، ترحم و دلسوزی و انسانیت و معرفت و

جوانمردی مسولان ارشد بگذار .

و محض رضای خدا بس کن و بگذار تا مردم‌ در این بلایی که

تو و همفکرانت برایشان ساختید ، بسوزند و بسازند /ق .
یک نفر پیدا شده راست گفته تمام عالم و آدم دارن ازش شکایت میکنن!!!
قیمتها روبیارید پایین
آقای قرایی مقدم کاملادرست میگن بایدفرهنگ سازی شود.
چی میشد افرادی مثل پزشکیان ریاست مملکت را بدست می گرفتند؟
اولا تغییر در قانون اساسی باید با نظر ملت باشد و منافع ملی را تضمین کند ، ثلنیا سفره مردم کوچک نشده جمع شده .
سعید جلیلی خواهشا شما در سکوت باشید و صحبت نکنید
(سعید جلیلی: دشمن کاری که با تهدید نمی تواند انجام دهد)
چه جمله بی محتوایی !!!!!
دشمن تهدید نکرده بلکه تحریم کرده !!!
تهدید با تحریم فرق دارد
و تحریم می تواند کمر اقتصاد یک ملت را بشکند
شما با این درک و فهم چطور مسئولیت مذاکره داشتی ؟؟
آقای پزشکیان شما دقیقا عین واقعیت و حقیقت را گفته اید،هر چند بعضی ها میخواهند مملکت را با حلو حلو اداره کنند.
جناب آقای دکتر جلیلی

شما خواهشا" مشکل تورم که کمر مردم را شکسته است، بیکاری، افزایش نجومی مسکن، خودرو و............... را حل بفرمائید. برجام پیش کشتان. از این حرف ها سی سال دارید میزنید. واقعا" بشیندمشکلات را حل کنید.
پزشکیان : جامعه در حال انفجار است . بله ولی جناب رئیسی فعلا در حال تخریب است اون هم چه تخریبی یکسری بیت المال هزینه شده یکسری هم با رشوه دادن و رشوه گرفتن ساخت وساز شده یعنی کسی دلش نمی سوزه که با تاول دستش ساخت و ساز کرده باشه .جناب رئیسی اگه راست میگه قیمت گوشت و برنج و سایر خوراکیها رو ظرف بیست روز به نصف قیمت الان برسونه نه اینکه فقط حرف بزنه و عمل صفر . تابناک لطفا به اطلاعشون برسون
آقای پزشکیان شما از جمله افرادی هستی که از اول انقلاب در پستهای متعددی بودی الان این حرفها را میزنی اگر راست میگویی و نتوانستی کاری بکنی خداوکیلی دیگر کاندید نشو و یگذار یک نفر بیاد بلکه او کاری بتواندبکند.
اقای جلیلی درست گفتید این مسائل ارزش پرداختن ندارد؟؟ اگر گزارش 200 ارزش پرداختن نداشت چرا 200 صفحه کاغذ و حداقل 4 خودکار به بیت المال لطمه زدید که الان بفرمایید که ارزش پرداختن ندارد؟ زمان روحانی ارزش پرداختن داشت الان ندارد ؟ شما فکر میکنید کی خستید که به خودتان اختیار می دهید اینطور با ملت رفتار کنید؟
جناب جلیلی با سوابق درخشانش در مذاکره بهتر بود همون موقع در اوج خداحافظی می‌کرد و هیچ‌وقت سکوتش رو نمی‌شکست.
نود درصد مشکلات امروز دلیلش هاشمیه انشالله خدا از گناه های ایشون بگذرد و رحمتش کند
آقای به اصطلاح جامعه شناس، امان الله قرایی مقدم
این موضوع ربطی به اعتقاد ندارد و اتفاقا اعتقاد و ایمان، تشویق به برخوردی فرشته گونه با زنان دارد. همانطور که اهل بیت نیز با زنان و دختران با کمال احترام، محبت و عشق برخورد می کردند.
جلیلی
موضوع هسته ای فرع مسایل کلی کشور که همه آنها به گروگان آن در آمده و کسانی هم مثل شما به این مشکل دائما دامن می زنی دلیل آن چیست الله اعلم زمان پایان جنگ هم چنین جریانی برای نپذیرفت قطعنامه بوجود آمد که بجایی هم نرسید
در هر صورت موضع منفی شما را که بدون در نظر گرفتن مصلحت کشور و مردم بر آن اصرار می کنی را مردم فراموش نخواهند کرد
پزشکیان صحبت نکنه بهتره. غربگدایی تو حرفهاش موج میزنه. میگه کشور خارجی، نمیگه کشورهای غربی! تا این حد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
به نظرم باز هم بهتر از شرقگداییست.
هر چی بدبختی و نا کار آمدی امروز را ببینیم مقصر کسی نیست جز هاشمی رفسنجانی
در مملکت ما همیشه دقت کنید همیشه شایعات درست بوده است!
عبدالله رمضان زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد باهنر برای تغییر قانون اساسی .... نشان داد.
الف) واکنش مثبت
ب) واکنش منفی
...
د) حساسیت
به ۱۱/۴۶ دقیقه.درآن زمان خودت شاهد بودی؟
برخی کامنتها در این صفحه چقد بدون انصاف نوشته شدند. در جریان حادثه ی اهواز وحشی گری از جانب مرد بوده بعد زن باید در خانه زندانی شه?!چقد خوب جای ظالم و مظلوم رو جدا میکنین! مگه مردها کم خیانت کرده اند که فک کنیم جنبه ی بیرون از خانه بودن رو دارند?
جناب پزشکیان فکر میکنی برا کسی مهمه، میزارن مردم بیان خیابون اونوقت جواب حق خواهی شون رو با سرکوب میدن! پدرمون در اومد، جون مفس کشیدن رو هم نداریم
آقایون ساندیسی برن روزنامه کیهان وسایت تسنیم بخونن تا خوشحال بشن
خرابکاریهای سال 88 کلا به دستور همین آقایونی که برجام آتش می‌زنند و سفارت عربستان خراب می‌کنند، خودشون دستور میدن بعد انگش به زحمتکشان کشور می‌زنند، ای کاش خداوند رودررو با آقایون صحبت می‌کرد، ای کاش قیامت زودتر می‌رسید ....
عامل اصلی انفجار تووهم مسلکی های غارت گر باهمدستی اصول گرایان هستید که ملت وکشور رو به این روز انداختید
شما نهار خوردی؟
اولا ما ملت یاد نداریم این جلیلی چطوری یهو جلیلی شد .نه تو انتخابات بهش. رای. دادیم نه چیزی ..یهو او دوران دولتهای قبل یک شبه شد ریس مذاکرات اسم درآوردن
بعد هم که. هر چی رفت اومد بهترین هتل‌های اروپا خورد و خوابید .آخرش همه یکبار پر هواپیما برامون تحریم آورد

بدبختی های تحریم های سال نود ما ا ملت همش از تحریم های بود که جلیلی نتونست تو مذاکرات حل کند
.اون دنیا همش باید جواب بدید روزهایی که دارو نبود روزهایی که خانه و ماشین و وسایل منزل هر روز گرانتر شدند
ازدواج ها کمتر شد ،اسیب های اجتماعی با فقر بیشتر شدد
اين هاشمي هم فقط پز برادر مرحومش رو ميده ، بابا ول كن ، به اندازه كافي منفعت بردي !
آقایان اصولگرا و.......اعمال این چندسال را بعلت در پشت صحنه بودند و اقتصاد و سیاست و.....را هدایت میکردن واصلح طلبان در میدان بودن همه مشکلات را از انها مبینند در صورتیکه مقصر گردانندگان خودشان هستندو قایم شده و مردم بیچاره را ساده فرض میکنن
اصلا کسی حواسش هست که توافقات بر سر حدود اختیارات ایران است وبس ! کدام خائنی از چنین توافقاتی میتواند خوشش بیاید ؟
متاسفانه طرز فکرها و رسوم هنوز مانند تفکرات و رسوم اعراب جاهلیت است فقط با نامی از مسلمانی وای بر ما
قرار نیست اگر برجام به سرانجام رسید امیه مشکلات حل بشود تو ایران بزرگترین مشکل مشکل مدیریتی است ولا غیر تا زمانی که مدیران فاسد همیشه طلب کار سرکار باشند با این شیوه هیچ وقت بهتراز این نمی‌شود الان همین چند روز شما نگاه کنید ببینید چقدر از سرمایه مردم با لدر کنار ساحل دریا از بین رفته با همین مقدار هزینه از بین رفته می‌توانستیم مشکلات چند خانوار برطرف کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
اونا سرمایه ملت نبودند بلکه تجاوز به دارایی عمومی مردم بودند و باید خراب شوند.
بهتر است گفته شود پزشکیان خودش در حال انفجار است ، نه مردم...
مردم ما ۸ سال دولت روحانی که پزشکیان با آن موافق و همراه بود صبوری پیشه کردند...
وزنه های مثل هاشمی خاتمی ناطق حنی روحانی و یا لاریجانی هم‌نداریم بی وزنه شدبم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
ظنز بامزه ای بود.
جناب پزشکیان اصلاح طلبان بخاطر اینکه از چشم مردم افتاده اند واز قدرت واز بیت المال دستشان کوتاه شده است شاید منفجر شوند مردم
را چرا تحریک می کنید یعنی قدرت اینقدر برای شما مهم است که می خواهید مثل سال ۸۸ مملکت را به آشوب بکشید؟ شما اصلاح طلبان به
زباله دان تاریخ رفتید خدا ریشه اصلاح طلبان که ستون پنجم آمریکا
هستند ریشه کن بکند انشاالله
این چرندیات که بعنوان نظر مینویسند نبش قبراست حالاا که همه چیز دردست شماست اگر کیهان اجازه داد مشکلات راحل گنید
دکترپزشکیان کسی هستش نام خانه بهداشت برای اولین بار از زبون ایشون جاری شد حتی اروپا از ایشون تقلید کرد اما دربحث کارکنان دلسوز اگه باشه نمیتونه ادامه بده .... خوبان ودلسوزان جایی ندارن مردم هم ازکارکرد مجلس انتقاد نمیکنن ودر خواب غفلت هستن
آقای پزشکیان شما هم وزیربودید هم نماینده ی مجلس، چه کار مفیدی برای مردم انجام دادی؟ ورفسنجانی مرحوم؟؟ مگرچوب حراج به دارایی های مملکتنزدید؟؟ پتروشیمی ۶۰۰هزار میلیاردی کرمانشاه رابه ۱۰۰میلیارد قرضی نه نقدی آنهم بتوان بانکی نه پول طرف بدون برگشت وا فروختید ! توورفسنجانی چکار کردید ؟ هردو از مسیولین بودید در وقت غارت شماو رفسنجانی چکارکردید؟؟( شماهم حق خودرا گرفتید؟؟؟۹ نجفی وبرادران)چرااین کاررابامردم کردند؟ ۱۶ مجتمع پتروشیمی را چگونه صاحب شدند؟؟
آقای دکتر پزشکیان جوری حرف می زنی که انگار هیچ کاره بودی وچنددور نماینده مجلس وحتی نایب رییس نبوده ای این وضعیت نتیجه عملکرد جنابعالی وهمفکرانتان است پس فرافکنی نکنید مردم احمق نیستند.
آقای پزشکیان هشدارهای شما و جناح شما نخ نما شده است. در این مملکت شیر غیورانی هستند که به منافق اجازه نمی‌دهند که کوچکترین جسارتی به صاحت اسلام کنند. ما منتظریم تا کوچکترین حرکتی ببینیم تا ایشان را شکار کنیم.
خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
اینکه ؛ لیبرال اصلاح طلبان ؛ همه یک صدا ، دم از بلوا و آشوب میزنند ، بخاطر آنست که ؛ بنزین ، بر هیزمی که خود برای آشوب مهیا کرده اند ، بریزند !!
خاندان هاشمی ؛ هرازگاهی ؛ بر جنازه آن مرحوم میدمند ، شاید ، از این نمد ، کلاهی ، برای خود ببافند !!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار